Spade11 : 👀👀 Treasure Island SLOT Review ~ 👀👀

Treasure Island 


Hari ini kami akan berkongsi cerita tentang brader kami ni , dia berkongsi strategik dia main slot game disamping itu kami akan sekali review slot game ini kepada anda semua ~

Beliau topup sebanyak 200 dan bermula main dan beliau memberitahu kami bahawa yang dia tak nak menang besar , cukup makan sudah , 2x modal boleh cuci sudah ~ spin dia berharap pada Free Game ataupun feature , dan bukanya target jackpot , setiap orang main ada style yang beza.

Beliau memlih slot game Treasure Island dan bermula dengan bet terendah dan lepas itu perlahan-lahan naik. Antara sebab beliau memlih game Treasure Island ini adalah kerana game ini mempunyai beberapa feature yang istimewa tetapi payout per line adalah rendah kerana peratusan untuk menang adalah tinggi. Disebabkan itu , beliau beritahu kami bahawa dia tak nak menang besar , masuk FREE GAME sudah cukup. Untuk payout yang lebih tinggi , anda perlu masuk ke Free Game di mana ia akan menaikkan payout sekurang-kurangnya 2 kali ganda kepada semua LINE. Di samping itu kami akan review game Treasure Island dan info yang lebih lanjut kepada anda di sini.


            




Wild A

Dalam dunia Slot Game , dipercayai Wild adalah sesuatu yang kebanyakan orang faham , ia mempunyai kuasa untuk menggantikan mana-mana gambar sahaja yang berada dalam slot pilihan anda dan kebarangkalian untuk Wild ini muncul dalam game bukanlah amat senang. Namun kebarangkalian yang susah untuk muncul tidaklah tertakluk dalam game Treasure Island ini kerana peratus untuk Wild untuk muncul adalah tinggi. 7 dari 10 spin , Wild ini muncul. Kalau dibandingkan dengan slot game lain , memang tinggi peratusan untuk Wild ini muncul. 

Wild B

Wild B dalam game Treasure Island ini special sikit banding dengan Wild A. Wild B cuma akan berfungsi sekira 2 tong TNT dalam laut muncul pada masa yang sama. Bila funsi Wild B ini aktif , kapal lanun di laut akan cuba untuk membedal tong TNT tersebut sebanyak 2 hingga 3 kali dengan meriam kapalnya. Sekiranya tembakan meriam tersebut tersasar , ia akan menukar grid yang di tembak menjadi Wild A dan sekiranya tong TNT tersebut ditembak oleh meriam kapal laut , tong TNT tersebut akan meletup dan menukar grid yang berhampirannya secara rawak menjadi Wild A. Jadi memanglah sebagai pemain , berharap meriam tersebut membedal kedua-dua tong TNT tersebut , semakan banyak wild , semakin tinggi kemenangan anda.

Bonus Game 

DIpercayai kebanyakan yang main slot akan faham apa itu BONUS GAME , ia bersamaan dengan Scatter dalam game lain , untuk masuk BONUS GAME ini , anda perlu kena 3 gambar BONUS GAME dimana ganjaran adalah FREE GAME dan peratusan untuk bonus ini untuk muncul adalah lebih rendah berbandingkan dengan Wild A. Namun dalam game Treasure Island ini , Bonus game ia adalah senang untuk muncul , tetapi bila bonus ini muncul , ia mempunyai 3 pilihan yang aktif dan bertutup bagi pemain untuk pilah , antara bonus game yang diberi adalah FREE SPIN dengan permulaan sebanyak 6 kali , FEATURE GAME yang memberi 5 tapak X untuk anda pilih dan mempunyai ganjaran yang rawak serendah per spin anda dan ketinggian yang rawak , dan pilihan yang terakhir merupakan ganjaran sebanyak 2 kali ganda spin per round anda.









Bila anda masuk bonus game iaitu FREE GAME , anda bukan sahaja dapat main tanpa mengurangkan kredit anda , malah ia akan menaikan payout anda , seperti yang diterangkan di atas , norml payout adalah rendah dan bila anda masuk FREE GAME , payout akan digandakan sebayak 2 kali ganda. Sebelum anda memulakan FREE GAME anda , anda akan sampai ke laman yang mempunyai pulau-pulau yang kecil. Di sini anda perlu memilih pulau-pulau tersebut sampai anda terkena START THE SPIN di mana anda akan mulakan FREE GAME anda. Pelbagai ganjaran ada di dalam pulau-pulau ini seperti +2 spin , free kredit , extra wild , super wild dan start the spin. Antara semua feature , ini boleh dikatakan BONUS yang terbaik boleh didapat dalam game Treasure Island ini.


Sampai sini sahaja perkongsian dan pandangan kami terhadap game ini , untuk cuba rezeki anda dalam game ini , boleh PM kami di talian yang disediakan di bawah.


WhatsApp : https://SPD11CS02.wasap.my

Telegram : https://t.me/SPADE11CS



Comments